ششمین همایش سیر

برگزاری با شکوه ششمین همایش سیر تیمورلو-قراغیل


به گزارش روابط عمومی شهرداری تیمورلو این همایش که با هدف معرفی محصول سیر و استفاده از فرصتهای سرمایه گذاری در فراوری این محصول روز سوم تیر از ساعت 18 در محل پارک بزرگ تیمورلو برگزار شد با استقبال گسترده و پرشور مردم مواجه شد و چندین هزار نفر از شهروندان تیمورلو و سایر شهرها و روستاهای اطراف به همراه مسئولان ارشد استان و شهرستان در این همایش حضور داشتند.
در این همایش که توسط مجری توانمند صدا و سیما جناب آقای رنگساز اجرا گردید، سردار عباسقلی‌زاده فرمانده سپاه عاشورا، دکتر تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی، دکتر فتحی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی به  سخنرانی پرداختند. اجرای گروه سرود سردار قاسم سلیمانی و مولودی خوانی مداح گرانقدر حاج بهزاد حسنی از دیگر بخشهای این همایش بود. اختتامیه همایش با حضور هنرمند پیشکسوت استان جناب آقای هاشم چاووشی و اجرای نمایش و موسیقی زنده و برگزاری مسابقه بین شرکت کنندگان به پایان رسید.
در حاشیه این همایش، غرفه های صاحبان صنوف و مشاغل و تجار جهت معرفی کسب و کار ، ظرفیت ها ، توانمندی‌ها و محصولات خود برپا شده بود. همچنین در نمایشگاه جنبی، ماشین آلات و ادوات کشاورزی سیرکاران در معرض دید شرکت کنندگان قرار گرفت. پخش احسان علوی توسط شهروندان و عوامل شهرداری از دیگر بخشهای این همایش بود.

در ابتدای همایش مهندس کاظم پور شهردار تیمورلو ضمن عرض خوش آمد گویی به کلیه مسئولین ارشد استانی و شهرستانی و آحاد مردم عزیز و کشاورزان محترم خواستار توجه ویژه مسئولین به مشکلات کشاورزان عزیز شده و اعلام نمودند از مسئولین زیربط انتظار داریم با مساعدت‌های لازم زمینه ثبت تیمورلو بعنوان شهر ملی سیر ایران را مبذول دارند، همچنین ایشان از سرپرست محترم استانداری درخواست صدور دستورات مساعد جهت تامین اعتبار تکمیل پروژه های عمرانی شهرداری بخصوص پارک بزرگ شهر را داشتند.

بدین ترتیت پرونده ششمین همایش سیر تیمورلو-قراغیل نیز بسته شد و شهرداری تیمورلو مراتب تقدیر و تشکر صمیمانه ی خود را از کلیه شهروندان، مدعوین و همکاران که همواره با تلاش شبانه روزی موجب اعتلای نام شهر تیمورلو می گردند، اعلام می دارد.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر تیمورلو